Ekstra T-Tour torsdag 02.06 kl: 18.00
Tuesday 31. May 2011
Dei av Dykk som kjenner terminlista har gjerne lagt merke til at det ikkje var satt opp torsdagsturnering denne veka. Dette har me nå endra på, slik at det kjem inn ei ekstra turnering i T-Touren fyrstkommande torsdag. Turneringa blir teljande i samandraget på lik linje med dei andre torsdagsturneringane.
For å kunne kvalifisere seg til NM må ein nå delta i minimum 7/10 turneringar i staden for 7/9.
For å kjempe om dei gjævaste premiane i samandraget må ein nå delta i 10/18 turneringar i staden for 10/17.
Vel møtt! 🙂















. Koding: